Regulamin sklepu internetowego OD SADU DO STOŁU, dalej zwanego „Sklepem”.
- Właścicielem Sklepu jest Konsorcjum „OD SADU DO STOŁU”.
- Realizacja sprzedaży w Sklepie odbywa się według niniejszego regulaminu.
- Złożenie zamówienia w Sklepie oznacza akceptację przez Klienta zasad sprzedaży wynikających z niniejszego regulaminu oraz zobowiązuje Klienta do przestrzegania zawartych w nim zasad.
- Oferta Sklepu jest ważna wyłącznie na terytorium Polski.
- Z oferty Sklepu może korzystać każdy, kto posiada zdolność do wykonywania czynności prawnych.
- Ceny towarów wyrażone są w PLN i zawierają podatek VAT, ale nie uwzględniają kosztów wysyłki i obsługi zamówienia.
- Do dostarczonej przesyłki zawsze dołączany jest dokument dostawy (WZ).
- Płatności można dokonywać w następujący sposób:
- Gotówką – należność należy przekazać kurierowi przy odbiorze przesyłki.
- Przelewem bankowym – przelew należy wysłać na konto wskazane na stronie Sklepu. Sklep rozpocznie procedurę realizacji zamówienia po stwierdzeniu wpływu na konto równowartości złożonego zamówienia. Na przelewie, w polu „tytułem”, prosimy podać numer zamówienia. Należy pamiętać o czasie niezbędnym na przepływ środków na rachunek sklepu i dokonać przelewu z odpowiednim wyprzedzeniem. - Zamówienie stanowi ofertę w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji stanowi przyjęcie oferty według treści oświadczenia złożonego przez sklep.
- Zamówienia można składać przez 24 godziny na dobę przez cały rok poprzez formularz wypełniany na stronach Sklepu.
- Fakt złożenia przez Klienta zamówienia zostanie zasygnalizowany automatycznie przez system na adres e-mail podany przy rejestracji.
- Nieuzasadniona odmowa przyjęcia przesyłki traktowana jest jako naruszenie zasad niniejszego regulaminu.
- W przypadku braku możliwości skompletowania przesyłki zgodnie ze złożonym zamówieniem z powodu braku któregoś z zamówionych produktów, pracownicy realizujący zamówienia będą próbowali skontaktować się z Klientem telefonicznie w celu zaproponowania, o ile możliwe, zamiennika brakującego towaru.
- Zamówienia dostarczane będą pod wskazany przez Klienta adres pocztą kurierską w ciągu 3-4 dni roboczych.
- Klient będzie obciążony kosztem wysyłki i obsługi zamówienia, o ile wartość zamówienia nie przekroczy 150 PLN. Koszt wysyłki będzie uzależniony od wyboru formy wysyłki.
- Przy zamówieniach o wartości powyżej 150 PLN koszt wysyłki i obsługi zamówienia pokrywa Sklep.
- Zakupiony towar nie podlega zwrotowi.
- Dane Klientów są przechowywane przez Sklep zgodnie z postanowieniami RODO. Z naszą polityką prywatności można się zapoznać w zakładce Polityka prywatności.